مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-14پزشكي

بیمارستان سرطان کرمانشاه بهار سال آینده افتتاح می شود 


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت 95 درصدی بیمارستان سرطان(بهارستان) کرمانشاه، از افتتاح این بیمارستان در اوایل سال آینده خبر داد.

- بیمارستان "سرطان" کرمانشاه بهار سال آینده افتتاح می شود  ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت 95 درصدی بیمارستان سرطان(بهارستان) کرمانشاه، از افتتاح این بیمارستان در اوایل سال آینده خبر داد.

صادق کریمی در حاشیه بازدید معاون درمان وزیر بهداشت از پروژه در حال ساخت بیمارستان سرطان کرمانشاه، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال 1395 گفت: این پروژه بعد از مدتی به دلیل اختلاف با پیمانکار متوقف شد.

وی با اشاره به خلع پیمانکار و انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید پروژه، گفت: این پروژه مجددا از سال 1399 فعال شد و در حال حاضر به 95 درصد پیشرفت رسیده است.

کریمی با بیان اینکه این پروژه مصوبه سفر مقام معظم رهبری و سفر ریاست جمهوری را دارد، از افتتاح آن در بهار سال آینده خبر داد.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از 120 میلیارد تومان اعتبار صرف ساخت سازه این بیمارستان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان سرطان کرمانشاه بهار سال آینده افتتاح می شود 

بیمارستان سرطان کرمانشاه بهار سال آینده افتتاح می شود